مجموع نظرات: ۲
سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰
۰ نفر

دو پسر جوان که دچار توهم شده و به دیگران متلک می گفتند وقتی با اعتراض جوانی مواجه شدند، جان وی را گرفتند.

متهم

همشهری آنلاین - حوادث: هشتم تیر امسال به قاضی محسن اختیاری بازپرس جنایی تهران خبر رسید که پسری جوان در درگیری به قتل رسیده است. او با دو جوان در یکی از خیابان های تهران درگیر شده و از سوی آنها با ضربات چاقو زخمی و پس از انتقال به بیمارستان، جانش را ازدست داده بود.

از همان زمان تحقیقات برای دستگیری عاملان جنایت آغاز شد تا اینکه یکی از آنها چند روز قبل دستگیر شد. وی گفت: شب حادثه حال خوبی نداشتیم و با دوستم امیر تصمیم گرفتیم مشروبات الکلی مصرف کنیم. به قدری در مصرف الکل زیاده روی کردیم که دچار توهمات شدیدی شده بودیم. به حدی که اصلا متوجه نبودیم در خیابان برای مردم مزاحمت ایجاد کرده و متلک پرانی میکنیم.

وی ادامه داد: آن شب، مقتول راهمان را سد کرد و از ما خواست که به رفتارهای نامناسبمان پایان بدهیم و برای مردم مزاحمت ایجاد نکنیم. ما که اصلا حال خوبی نداشتیم با مقتول جوان معترض درگیر شدیم و با چاقو ضرباتی به وی زدیم. ضربات اصلی را اما امیر زد و من نقشی در قتل ندارم.

در ادامه، کارآگاهان جنایی دومین متهم را بازداشت کردند. امیر دومین متهم در بازجویی ها به شرکت در درگیری مرگبار اعتراف کرد اما مدعی شد که ضربات کشنده را دوستش وارد کرده است.

به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت متهمان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 875922

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
    0 0
    به این اراذل و اوباش هیچ رحمی نباید کرد متاسفانه فکر میکنیم اینکه بگیم در حال مستی بودیم از قصاص نجات می یابیم البته قانون هم خلا دارد فقط مرگ